Wednesday, February 14, 2018

Giveaway Azam Baru 2018 By Elihjapahar.com


Assalamualaikum dan hi.

I'm joining a giveaway by elihjapahar.com


AZAM BARU TAHUN 2018


1. Bekerja.

Buat masa ni aku masih lagi menganggur, mungkin tiada rezeki lagi dan InsyaAllah rezeki itu akan datang perlahan-lahan. Aku dah mohon kerja dibanyak tempat tapi itulah mungkin rezeki tidak berpihak kat aku lagi. But its okay, aku still mohon kerja lagi dan takkan berputus asa.


2. Blog.

Macam yang aku tulis sebelum ni, niat dihati ni nak update entri setiap hari tetapi apakan daya bila aku sendiri pun ada 'life' untuk dibuat. Kadang sempat dan kadang tak sempat nak tulis entri baru dan dibiarkan macam tu saja, ada jugak masa penyakit malas tu menjelma haha tapi aku harap yang aku masih lagi boleh dan gembira dengan berblogging.

3. Melancong.

Pada pendapat aku, semua orang suka melancong termasuk diri aku sendiri -baik di dalam negeri mahupun di luar negara. Antara tempat-tempat yang aku teringin nak pergi melancong adalah Mekah, Korea, China dan Jepun. Aku harap ada laa rezeki aku untuk menjejakkan kaki di sana sekaligus teringin nak bawak mak ayah pergi ke Mekah sekali lagi, InsyaAllah.




Ini sahaja 'main' azam baru di tahun 2018 ni, harap-harap adalah rezeki kat aku ni suatu hari nanti. Jadinya di tahun yang baru ni aku harap, aku akan dapat bekerja dan dapat bahagi masa untuk berblogging, dalam masa yang sama aku boleh pergi melancong dengan keluarga aku. 
InsyaAllah, amin. 

9 comments:

  1. goodluck tau. ray singgah dr segmen yg sama

    ReplyDelete
  2. Aamiin..semoga azam tahun baru tercapai ye

    ReplyDelete
  3. gd luck... all the best semoga tercapat azam yer... InsyaaAllah

    ReplyDelete
  4. This is how my buddy Wesley Virgin's autobiography starts in this SHOCKING AND CONTROVERSIAL video.

    As a matter of fact, Wesley was in the army-and shortly after leaving-he found hidden, "SELF MIND CONTROL" secrets that the CIA and others used to get whatever they want.

    These are the exact same tactics tons of celebrities (notably those who "became famous out of nowhere") and elite business people used to become rich and successful.

    You probably know how you utilize only 10% of your brain.

    That's mostly because the majority of your brainpower is UNCONSCIOUS.

    Maybe this conversation has even occurred INSIDE OF YOUR own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head 7 years back, while driving a non-registered, beat-up garbage bucket of a car with a suspended license and $3.20 in his bank account.

    "I'm absolutely frustrated with living paycheck to paycheck! When will I get my big break?"

    You took part in those thoughts, ain't it right?

    Your own success story is going to be written. Go and take a leap of faith in YOURSELF.

    CLICK HERE TO LEARN WESLEY'S SECRETS

    ReplyDelete