Friday, August 11, 2017

Novel-novel untuk dijual

Assalamualaikum dan hai semua.



Pertama sekali nak ucapkan terima kasih untuk rakan blogger yang sudi singgah di blog aku yang tak seberapa ni. Alhamdulillah masih ada jugak yang sudi tinggalkan komen kat entri blog walaupun kadang tu aku tak berapa nak aktif berblogging. 

Entri untuk kali ni aku nak jual novel-novel koleksi aku yang dah dibaca tapi masih dalam keadaan yang baik dan ada sedikit contengan laa macam nama aku and sign + date. Jadi untuk sesiapa yang berminat boleh terus whatsapp aku dan nombor aku ada kat setiap gambar kat bawah ni. Aku jual murah laa, mampu beli hahaha.








5 comments:

  1. Semoga buku2 tersebut bertemu dgn tuan yang baru ...

    ReplyDelete
  2. Menarik tajuk-tajuknya.. Ada yang sha dah baca..

    ReplyDelete
  3. yang kaki novel kena singgah sini nieyh hakhak

    http://elsaalicious.blogspot.my/2017/08/kebaikan-keburukan-pembelian-online.html

    ReplyDelete
  4. Semoga terjual semuanya nanti :)
    Dalam banyak novel ni, Siqah pernah baca Takdir Itu Milik Aku je. Jenuh nak habiskan novel tu. Novel Siti Rosmizah tak pernah tak tebal.

    ReplyDelete
  5. Alahh, tak baca dah novel macam ni. masa high school baca and some cover tu nampak familiar macam dah baca je. haha, tak ingat langsuhng.

    // afifahaddnan

    ReplyDelete