Saturday, April 1, 2017

Pemenang Blog Giveaway

Assalamualaikum dan hi


Terima kasih diucapkan buat rakan blog yang telah join giveaway ni - 52 orang dan rakan twitter - 18 orang tapi itulah, aku tak mampu nak bagi hadiah untuk semua yang dah join. Hanya 3 pemenang sahaja yang mampu aku cari, insyaallah ada rezeki lagi aku buat lain.


Tahniah diucapkan kepada pemenang-pemenang yang bertuah dan buat yang tak menang, mungkin bukan rezeki hampa lagi- insyaallah akan datang. 



BLOG.
mellyacrayola

leaazleeya



TWITTER.

@Iman_nochu



Oh ya, aku tambah seorang lagi pemenang dan hadiahnya adalah 1 pencil box dari Padang Besar - Tahniah!


azraq-hydrangea




Seperti yang dijanjikan, mohon agar para pemenang email butiran-butiran berikut kat aku untuk pengeposan hadiah  - sfrnfzl@gmail.comaku bagi masa sampai malam ni jam 11.30 malam dan juga sampai esok pagi pukul 8 pagi sahaja dan kalau takdapat respon then aku cabut undi lain.


Nama penuh
Alamat
No telefon




Sekian saja dari aku, sfrnfzl@rii.

12 comments:

  1. Tahniah kepada semua pemenang, hihi. Cepat claim hadiah kalau tak mai amik. :P gurau jer.

    ReplyDelete
  2. Tahniah diucapkan kepada semua pemenang... Tahniah jugak diucapkan kepada penganjur dan penaja... Semoga sentiasa dimurahkan rezeki...

    ReplyDelete
  3. Tahniah pada semua pemenang.. :)

    ReplyDelete
  4. Ehh termunchol nama akak di situ.. Alhamdulillah.. Thankz adik Rii.. Nanti akak kasi detaill.. Allahuakbar.. :)

    ReplyDelete
  5. yeayy! Alhamdulillah. thanks dear :D Tahniah semua..

    ReplyDelete
  6. Waa. Tahniah pada yang jadi pemenang. Huhu... nanti boleh cuba lagi.

    ReplyDelete