Friday, March 24, 2017

Senarai Peserta 'Blog Giveaway by Rii'.

Assalamualaikum dan hi.



Untuk entri kali ni aku cuma nak listkan senarai rakan blogger yang sudi join Blog Giveaway by Rii ni. Tapi sebelum tu, aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak buat yang sudi join giveaway ni, Alhamdulillah. Selain tu, aku dapat kenal bloggers yang baru serta berkesempatan untuk blogwalking + follow di blog depa- Salam perkenalan buat rakan blogger baru! Aku senaraikan dua-dua sekali, dari blog and twitter.



Penyertaan dari blog ( .blogspot.my @ .com )

1. belogsjm
2. min.mi
3. theaaisy
4. missobsesi
5. sofieadie
6. darihatimissmulan
7. thezafirahnazri
8. bajetciputselerabesar
9. mellyacrayola
10. kasihkuamani

11. unnianje
12. fws00blog
13. inisemuapoyolaa
14. starlavenderluna
15. kuihsemperit
16. misspurple17
17. mrsteddybearlover
18. syazwani14cats
19. jom-santai-aje
20. ceritajoey

21. ohthrillers
22. aimanziyad
23. solehahgirlz
24. muslimahsejati96
25. shafyqahazhar
26. jombercontest
27. fazroliqbal
28. elsaalicious
29. tarotthefool
30. aimisyahirah

31. leaazleeya
32. mineko-ira
33. syahidahfadilah
34. azlanrumadibloglist
35. chizu-san
36. wanruswaniee
37. loveneddy
38. queensyanis
39. azraq-hydrangea
40. syasyafiefie


41. sishawa
42. akhalilah 
43. sukasukasurirumah 
44. garaeki
45. blogpadu
46. penselduabee
47. jnjikita
48. caramelmacchiyato
49. ezatty
50. nonasani

51. sayidahnapisah
52. lovelysunshine93




Penyertaan dari twitter

1. @Wnyxsrx
2. @fatinamudz
3. @shadzul
4. @Abamfarmasi
5. @HaniFadhlina
6. @_babyxingmi
7. @Mellya_m
8. @ShfyqhAzhr
9. @lyshainn
10. @hyungwonied

11. @jmbelogs
12. @_umpalumpaa
13. @Syanissa_
14. @_aimansalleh
15. @Iman_nochu
16. @DestinyAries_
17. @SayidahLOvechOc 



Untuk blog; kalau aku terlepas pandang, tak letak url yang hampa-hampa dah tinggalkan di ruangan komen tu, cepat-cepat bagitau aku-komen kat bawah ni hahaha.

Untuk twitter pulak; kalau hampa-hampa retweet tapi aku terrrrlepas pandang jugak, mohonlaa bagitau aku di sini atau mention aku kat twitter.

Sekian dari aku, Rii@Sfrnfzl.







27 comments:

  1. eh yang twitter pun ada @shfyqhazhr

    ReplyDelete
  2. Saya no10 utk blog dan no3 untuk twitter..
    Yeah!!

    ReplyDelete
  3. No 8 dari group blog lapor diri. =)

    ReplyDelete
  4. ehh ehhh nama kite pown ada rupenye.. hahaha...

    #31 lapor diri.. :)

    ReplyDelete
  5. Wah seronok tengok yang tersenarai..
    Mrs pip pun join juga hari tu,tapi tak listed..
    Bukan rezeki kot..

    http://sukasukasurirumah.blogspot.my/2017/03/blog-giveaway-by-rii.html

    Nextime buat, mrs pip nak join lagi, hehe.
    Apapun salam kenal ...

    Yang listed tu, congrats...
    Semoga ada rezeki menang GA nnt.
    Cheers.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah ada rezeki tak kemana. Terima kasih sudi join Mrs pip :)
      All the best.

      Delete
  6. Replies
    1. hi :) terima kasih singgah, jemput laa join my ga kalau tak join lagi ^^

      Delete
  7. Tq... Goodluck pada semua yg join. fazroliqbal.blogspot.com

    ReplyDelete